agnes,fotboll

Idag har ja vari med agnes , vivar typ ba på grubbe konstgräs och spela . Ringde o drivde med nåra på min kontakt lista , helt dött vare där . Fasst klockan var ju endå 11 haha . Sen gick vi ju hem och typ dega datan sen gick vi tbx och då vare fest där haha nä men det var iaf många där ! Lirade då lite fotboll där . Emil och Adam , nåra som va där typ ställde frågor hela tin ba : Vet du vem eivind e ? carl? Lukas? o massa fler ó ja ba ja , ja ,ja,ja haha ! Nä men sen ställde dom en annan fråga . Om du skuter bollen i högra krysset så fåru en kram. Ja ba OKAY YEE ! haha nä men jag sköt iaf då utanför så det blev iaf ingen kram men ja klara mig nog utan en :) Sen spela vi me nåra 96:or , Även spelat match mot dom förut. Iaf vi var ganska många på mitt lag så vi hann då göra ett mål innan jag och agnes tyckte de blev lite segt ! ;) puss hej

Kommentarer
Postat av: ewe

mina föräldrar känner varandra :D

2010-08-19 @ 10:40:02
URL: http://ewess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0