?

Jag kom inte på nån rubrik? Jo , har ju inte bloggat nått och det kan bero på att jag inte orkat faktiskt . Jusste var ju med agnes och julia för några dagar sedan haha! Jo men det var ju roligt , Vi spruta ner varandra med vatten roligt ? men det var ju - grader i vattne typ man fick typ kramp efteråt ! Jag ville se "i taket lyser stjärnorna" men det ville inte dom . Har läst boken :) Bra kan man ju säga ! 9 fucking dagar kvar till skolan börgar så det blir ju jäätte roligt :) Nu ser jag på tv , hogan knows best , Det är ju ganska roligt om jag säger så . går på mtv ni som inte vet.Vad brukar ni se på för tv kanal , skällv ser jag typ jämt på mtv , tycker att det är en bra kanal :) Idag vare ju match , vann med 1-0 . Asså det är en grej jag måste klaga på , jag är back alla jävla matcherna , jag ä inte född att va back , ja är född att va forward <3 Jusste , har sovi över hos farfar , det var nice , vi såg wallander på kvällen , vi gick o läggde oss vi typ 12 . Natt människor , nä men man kanb ju inte vara uppe så himmla länge nu när skolan börga , men det bryr jag mig inte om är typ upp till 1 endå varge kväll heh:) Bra vana om jag säger så .Har nyss badat för jag ska snart till farfar igen o äta middag , är i stugan nuueee. Ikväll ska jag rida i guess ! Ska nog hoppa lite på åkern;D Väldigt roligt roligt :) Nä men hejdå ! Uppdaterar nog ikväll!  Imorrn blire agnes i guess , eller på tisdag , Tagga ! Få se vad vi hittar på , nå roligt , vi kanske träffar nåra vad vet ja .

Kommentarer
Postat av: L I N N E A

sv: ja dom där var fula som satan :/ men dom brukar vara snygga annars! nä ginas tshirts är inte töntiga, bara den här tshirt kollektionen! :)

2010-08-16 @ 00:37:29
URL: http://HTTP://LITTLEMSLINNEA.BLOGG.SE

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0