evil horse

badat fakur! Först for jag till vinter stallet och skulle hämta pellets och grön såpa.. Drog sen ner till sommarstallet , Mamma var med så jag satt på hans rygg så ledde mamma han till stranden i älven! Han har säkert rullat sig nu:/ Tvättade han för att han rullar sig varge dag och det hinner ju samla på sin lite smuts .. Vi tvättade honom med som sagt med grön såpa , det är som shampoo men inte till oss ! Sen efter vi badat honom blev han helt stöörd.Och när jag säger störd menar jag det! Han slet sig ifrån mig och börga typ trava iväg hela tin .. Men det gick bra endå , Jag är ju starke adolf ;) Han fick äta sin älskade lyxmat ,pellets,.. Tog dessutom lite kort som ni kan få se sen .. Inte när han var knäpp utan snällbilder på han<3 Snart ska vi äta så det blir ju asssm . Ikväll ska jag antingen till vinter stallet och städa eller kolla på en mobil ... Jag vet inte vad ja ska skriva , dessutom hade jag lovat att skriva ett lång inlägg ! Jusste Linnea hjälpte mig med en haeder på msn så jag har gjort en header i photoscape ! Blev faktiskt jätte nöjd , lisa hjälpte mig att lägga in den på bloggen , + den här fina bakgrunden så jag säger tack till lisa och linnea ;) Men jag var ju oxo duktig att jag gjort en header? haha nä!
Íkväll ska vi äta ris och kött . Imorgon ska jag antingen fara till farfar eller så ska jag vara med nån kömpis ! Har inte varit hos farfar nu  isommar , eller jo när han fyllde år ! Jag vet att ni inte tycker att det här är roligt att läsa men jag är ju tvungen att säga nått nu när jag ska göra ett lång inlägg? Men nu orkar jag faktiskt inte skriva mer så ni får se bilder.Jusste , var ute och sprang , orkade enda till kyrkan och hem !






 där var han störd ,som ni ser måste jag hålla i han på ett lite skumt sätt ;)

 Tindra och fakirn







Det var allt hejdå

Kommentarer
Postat av: Greta

2010-08-11 @ 22:37:03
URL: http://babycomodo.blogg.se/
Postat av: Greta

Det var min storasyster som skötte om fakur förit =)

2010-08-11 @ 22:37:52
URL: http://babycomodo.blogg.se/
Postat av: PJOHANNAS

SVAR: tack!

2010-08-11 @ 22:47:12
URL: http://pjohanna.blogg.se/
Postat av: L I N N E A

sv: ja disaster date är brabra! :D

2010-08-11 @ 23:20:28
URL: http://HTTP://LITTLEMSLINNEA.BLOGG.SE

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0