Fredag

Hej igen ,Skola idag men sista dagen ! FREDAG. Men på rasten körde jag iaf stress. Ägde ut alla till 100% , Det var nice nice! Vi gjord inte så mkt i klassrummet men dagen kändes ändå väldigt lång!Men idag har jag varit med Agnes :) Vi gjorde inte så mkt eller vi var på grubbe och åt lite godis :) Sen spela vi lite fotboll ! Det var nice. Vi gick hem sen och ja vet inte vad vi gjorde men vi gick och plocka jordgubbar m.m ;P Hon skulle hem vid halv 4 så jag vet inte riktigt vad jag ska göra ikväll , Hejdå ! :)

Kommentarer
Postat av: LadyUmbrella

Hur är det med dig idag då? :)



Ps. glöm inte bort att anmäla dig till veckans bloggtävlingen på min blogg. 10 vinnare dras på söndag och vinnarna blir länkade och får ta del av mina 3000 läsare/dag! :)

Lycka till!

2010-08-27 @ 18:38:31
URL: http://ladyumbrella.blogg.se/
Postat av: filippa

ägde ut alla?

2010-08-27 @ 19:34:27
URL: http://oliviaklara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0