Hallelujah

Hej , Igår var jag med min kusin , även kallad messi :) Vi gick till grubbe och spela lite fotbååll , Det var roligt det! Sen åkte tess på min pakethållare till kvantum , ja köpte den nya frida tidningen som kommit ut , följde med en mascara ! Hon följde med till stugan och där fotade vi mäst haha nä men på kvällen , vid 8 kanske åkte hon på min paket hållare , vi cyklade till en strand över sjön ;) Kom hem vid 9 ungefär !På kvällen gick vi in på www.busring.se !! Vi ringde till en på min kontakt lista ! Gå in på sidan och kolla , Ni kommer skratta ihjäl er när ni ringer nån , observera att det är rätt så dyrt , 9.90 kr/min :/ HAHA , tess och jagg gjorde lite andra grejor oxo och det viil ni inte veta ;)

LIITE BILDER !






Hon serverade en drink till mig med morot,röbetor och nektarin i ? euuw :D



 Gillar bilden!



 Hatar att vara seriös :D

Nu ikväll ska jag till stallet och rida hejdåå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0