KVÄLLEN BLEV LÅNG;D

Orkade inte blogga när jag kom hem från Jonna p.g.a att kl var 00.30 :/ . Ändrade planer , for till henne och såg skräckfilm ist ! Men det blev lyckat iaf Vi tänkte fara ner till stallet och rida, isf skulle jonna fått rida Fakur och jag en annan häst men så blev det ikke!Vi ska nog ta det nån annan gång :) Känner mig tjock p.g.a , varmchoklad,chips,godis,dricka m.m ! Men jag älskar skräckisar ! tooday ska jag vara med min kusseluss tess ! Hon ska komma till mig . Men nu har vi då iaf bestämt oss ! Vi ska ner och bada i älven så det blir ju roligt det ! Ta ju me kamerar så det blir nog en uppdatering hur dagen varit :)

Vad gillar ni för slacks filmer , komedi,skräck,thriller?
Jag kan lägga in en bild på filmen vi såg ifrån google


   Hans

Fick en komentar av filippa : Är dina föreldrar skilda?
svar: Ja , det är dom !

Vet inte hur man lägger in komenatarer och svarar , så det får bli så här!


Kommentarer
Postat av: Scullcandyphoto.blogg.se

Sv; Så, har kollat din blogg nu xd

2010-08-06 @ 11:05:16
URL: http://scullcandyphoto.blogg.se/
Postat av: L I S A

Hej hej! Fin blogg, Men du har ingen design... Om du vill skulle jag kunna fixa en design ät dej, Bara en enkel :) Tänk på saken :]

2010-08-06 @ 11:25:18
URL: http://boompoow.blogg.se/
Postat av: E M M A

Sv:jag visa dig nåon gång!Då kan jag hjälpa dig med kommentarerna också.:)

2010-08-06 @ 19:51:18
URL: http://allbyemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0