Måndag

Första skoldagen efter helgen! Gick faktiskt rätt så nice :) Efter for jag hem och åt mat . For sen och mötte upp Agnes på konstgräset.Sen kom adam , axel och edvin.Vi spelar typ alltid med dom före eller efter träningen !  men vi spelade iaf med dom . Väldigt nice. Vi körde sigges och lite match. Plus lite annat. dom är snälla<3Sen kom victor o nåra till så dom kolla på när vi gjorde finalen i sigges.Det var jag o adam!Han fällde mig *host* så jag sköt en straff som blev dålig haha.Asså jag stör mig på att dom kalla mig för amanda jensen haha! kallar dom också för lite saker endå så vi är vel kvitt :) Träningen gick bra så nu äre bara att lägga sig och sova och tagga nästa skoldag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0