ONSDAG

HejHej , Skola idag förstås men inte lika jobbig som första ! Det var tänkt att vi skulle vara på rödis idag men som tur var regnade det ju rätt så mkt så det blev film ist ! Vi såg nån film som hette nånting med utomjording. Filmen SÖG ! Men lärare är vel inte så bra att välja film till 12 åringar. Iaf , sen for jag hem , fikade , drog ner till stallet och red men en cool flicka som heter Maja <3  Hennes häst Tingeling är för gullig<3 Vi red mot baggböle , ni som inte vet får lista ut det! Fakur är 27 och Tingis är typ 12 ! Rätt så stor skillnad mellan dom men Fakur är då iaf piggare en henne :) Tog nåra galopper som gick fortare en vad jag tänkt mig . Blev nästan så att jag fick tårar i ögonen , de blåser rätt mkt .Ska nog vara me flummisen nån dag . For hem och åt sen vare ba ut i skit vädret och jogga . Sprang nedanför där jag bor sen upp så att jag kom till fotbollsplanerna! Men nu till nått annat! Ser på fångarna på fortet och före det wipeout.Ska fika nue



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0