piteåå

Tänkte bara berätta lite om piteå summer games ;) Vilket datum vare ni som vet? Vi bodde i ett hus , typ skid hus men whatever . Jag , pappa och gabbi kom typ sist dit , vi hitta ju inte dit så vi fick fråga massa randoms och det gick ju bra det :D Vi bodde brevid en skola typ pitholmsskolan om jag säger rätt namn nu . Vi åt lunch och det där , inte så gött men men.var ju med agnes där och det var asm det :) efter middagen så gick agnes och jag till pitholmsskolan och chilla där , det var nå ur snygga norska killar som börga kasta godis på oss så vi kastade ju tbx :) dom va 13 :) Jag sa till marius<3,en av killarna att  agnes tyckte att han var snygg , Blev nog lite pinigt för agnes hahha:( Sen var vi med dom där och det var nice !Vi tänkte fråga mobilnr men dom pratar ju norska hallå?   Vi typ prata mä alla :D vi träffa också lite annat folk där  hehe , norskar again , Som vi var med , fanns ju dator där så jag ock agnes satte oss där , helt plötsligt satt det en kille där på en stol bakom oss o kolla vad vi gjorde , vi höll på garva ihjäl oss :D Vi var typ i skolan till halv 11 och när vi kom tbx alla ba : var har ni vari? :D haha ! Ni som inte går i fotboll borde ha vari där ! det var jäkligt nice , vill tillbaks :( vi kom ganska lång med matcherna , förlora bara en ända , gratta oss ! KAN BARA SÄGA DET ATT SAKNAR PSG,AGNES,MATCHERNA,PITHOLMSKOLAN <3   Det var ju disco oxo , tänkte gå dit men han inte för då hade vi jusst vari i skolan haha:D    

Min lilla polle i älven<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0