söndag


Tjaoo, lite svårt att skriva jusst nu , pga min katt .Han går typ på tangenterna och nu ligger han här lungt och stilla i min knä.Nu hoppa han ner! Men jag är inte så nöjd . Har nyss dushat och nu har han hårat ner mig regält på kläderna:( Men nånting annat. Vi vann matchen med 9 eller 10-0 ! Jag gjord 2 mål ! Det var nice. Före matchen gjorde jag typ inget. Vaknade vid 10 och samlinge var 12.45 , han inte göra så mkt :) Ska snart äta lite mat , är döhungrig. Jag tror ja går och dör haha! Ikväll ska jag till stallet i det otrevliga regninga vädret? Men har man häst äre bara att klä på sig och gå ut. Jag vet inte om jag ska rida;P Imorgon har jag inga planer , Träning och före det agnes en liten stund så det blir vel kul eller? Hare , bye !



 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0