torsdag

HejHej, Idag har jag varit med Ellen ! Det var väldigt roligt. Vid slutade vid halv 2 så vi gick hem till mig och typ satt vid datan typ 5 min eller så.Vi gick sen till grubbe skolan och spela lite fotboll . Hahaha jag kom på ett unikt förslag att gå in till grubbeskolan . Så vi gick in dit och ellen var lite rädd att träffa hennes brosha så vi typ smög runt där . Men det var iaf kul :) Vi gick typ till uppehållsrummet . Man kunde typ av inne på datorn , köpa macka, juice :) Men jag längtar fett mkt tills vi börgar där<3 Men iaf. Sen kom håkan och han ba : Jaha vad gör ni här då , Ja sa att vi väntade på en kompis? sen gick han. Vi gick ut och sen kom han med en kompis som rökte . Han ba : Ge mig bollen ? Och jag sa nej ? Ge mig bollen ? nej ? Sen dribbla jag han och passa ellen . Ellen ba : du är ju lite knäpp i huvet ? Han sa typ om du ska gå på min skola så uppför er bättre? Och vi ba okej? Men det är inte din skola ahahhaha . Då sa han typ är ni 10 år eller ? Nej vi är faktiskt 15 ye :) Sen gick han ! Vi gick hem till maj och fika sen gick vi dit igen och bara spela fotboll typ ! Men nu skulle hon hem så nu blire vel stallet . Niceprice dag iallafall ! puss

 



 


Kommentarer
Postat av: Emma

hahaha! rolig bild!kul att du komenterade min blogg.

2010-09-02 @ 19:21:27
URL: http://meetmee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0