trött

Klockan är bara halv 11 men jag är typ dötrött . Men det är ju bra för imorrn ahr vi match och då tyckte jag det var bra att gå och lägga mig lite tidigare så jag orkar att spela! Vi ska möta hissjö men dom tror ja nog vi spöar :) ´var med ellen ett tag sen som ni vet . Vi for ner på stan . Vi åt glass och ellen köpte nåra tights . Jag köpte inget men jag ville :( Hade 100 kr men men. sen cykla vi hem och for till konsum. ellen skulle köpa mat.cyklade hem . Nu har jag inget att göra för det finns inge att se på och jag är hur trött som hällst så det är vel lika bra att gå och sova , GODNATT !

 Jag har roligt:)

Kommentarer
Postat av: E M M A

Sv:Inte på fredagen väll?:p

2010-08-29 @ 10:19:30
URL: http://allbyemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0