.....:D

Asså hej , idag på skolan har vi typ inte gjort så mycket annat en typ matte,engelska,om alfred nobel å så vidare. Asså hugo i min klass är ganska jobbig för han sitter framför mig och då kasta han ett apelsin skal bit på mig i facet typ as hårt , serri de gjorde ont så då kasta jag tillbaka å sen fortsatte det ... HAHA..... Klockan 2 skulle jag te tandläkarn och typ plasta och det gjorde inte alls ont och det tog bara 10 min så jag slapp både ev och sen vare färdigt klockan tio över 2 så jah rätt så chill.och dom andra slutade klockan 3 haha. Efter det så for jag och mamma på strömpilen och fikade och sen skulle jag se om jag hittade nån nobel klänning men usch ..!! fanns bara tantklänningar så jag fick låna en svart tubtopp av mamma och en vanlig svart kofta och sen så ska jag ha svarta tights m.m.. Blev ganska nöjd men dom andra ska ju typ ha klänning men jag bryr mig inte... Jag skulle aldrig tagit på min en nobel klänning om jag ens hade en.. Men ikväll orkar jag inte göra något så då blire mest stallet , ska rida , yess , kul! ;D Ah men ska dra nu så tjao <3 han är så fin

Kommentarer
Postat av: Evelina Bravo ♥

svar: det är en klänning , från carlings

står i texten ju :)

2010-12-09 @ 20:14:38
URL: http://evelinabravo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0