GOD JUL!

Hej och god jul ! Igår så fick jag ju julklappar och då fick jag b.la en fred perry kofta , vit och orange ! super snygg!
Sen fick jag ett par hummel skjorts som man kan träna i alltså ! HETT ;P
Sen fick jag oxo en mjukisdress ifrån team sportia , bild kommer här nedan för ;)
Jag är jätte nöjd! :D
Och sen såg jag på uppesittar kväll en halvtimma sen blev jag less så ja gick till datan å så:)
Och idag är det ju JULAFTON! :D
Jag fick ett britney spears kit med en parfym , body lotion och shower gel å det luktar as gott!
Sen fick jag en svea väska en rosa å sen ståre svea på den och sen fick jag oxo en kofta ifrån gina + ett linne som är du genomskinligt fasst man ska ju ha ett svart linne under såklart!
Jag fick oxo en x3m kofta ifrån team sportia tror jah...
Sen fick jag en munkis ifrån bikbok å en svart / rosa randig tröjja! Efter som jag önskade mig ganska dyra julklappar så fick jag inte lika mkt i år men jag är endå jätte nöjd för nu fick man ju det man ville ha iaf!
Och slutligen så fick jag 1500 av mamma å pappa + en as söt liten ask med typ barbapappa som pengarna låg i !
Eftersom ni säkert är nyfikna vad jag fick så kommer ju bilder lite senare eftersom nu ska jag till farfar å äta jullunch och ikväll ska vi till min morbror så uppdateringen kommer bli ganska låg Pussar / amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0