HÄÄJJ

hej , igår så hände inget spec på skolan annat än ev och då skulle vi ha innebandy men jag , carro och linnea var inte med så då skaffade vi ett konto på biblan så man kan sitta vid datorn där! haha men vi spelade icy tower , elr det gjorde dom men ;p

Sen idag så har jag varit på stan medans mamma var och gjorde en annan grej på stan så jag var där medans
Jag köpte en rosa sjal på torget och jag skulle köpa en annan grej också men jag pallade inte :]]]

Ska kanske fara imorrn och köpa den för jag måste också köpa julklappar så ah<3

MEN VI HÖÖÖREEES..:]]

å nån dag ska jag också söka till bräntis på fotbollsklass








Kommentarer
Postat av: eellen

HUr många blogg läsare har fina amanda då ? :] <3

2010-12-20 @ 21:38:42
URL: http://heybabyhey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0