haha

Hej asså igår så gjorde jag en as kul grej på datorn och sen om man skriver typ hej jag heter bert på den sidan så klickar man på spela upp så äre en röst som pratar ba hej jag heter bert haha rolig humor...-.-
Men iallafall så skrev jag ba : jan har du ont i ryggen  gubbjävel eller är det knäskadan som gör att du är en feg jävel ..... kycklingjävel haha!! det var as kul men min pappa heter jan / janne och han har en knäskada i knäna som ni kanske föstår och då ringde jag han och spelade upp det medans han var i luren och han fatta ju ingenting eller han hörde ju vad han sa men.. aa skit kul iallafall ;) sen så spelade jag in en ringsignal på mobil med det där och haha den sa då så här ba det ringer din jävel jävla kyckling jävel svara då för helvete svara dåååååååå. och sen spelade jag också in en annan ba zlatan ringer och undrar om du vill vara med i hans lag för du är ju bäst haha det kan man som ringsignal iallafall. och en annan ba ronaldo ringer och undrar om ni ska gå på dejt svara då innan du får en boll i nyllet!! aja det var min kväll  , puss / amanda ♥

 en bild då pontus åker till stugan , han får vara lös i bilder ;)

Kommentarer
Postat av: Izza<(^^)>

Haha rolig humor;P;P

2010-12-02 @ 18:29:07
URL: http://bombit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0