kom nyss hem;*

Igår kväll alltså onsdag så var jag med min besta ven. Kom dit ganska sent typ vid 7 elr ngt sånt. Å sen fick jag en julklapp av min bästa . Fick en parfym som luktar super gott och sen fick jag 2 st små snögubbar som man kan hänga upp .. Ska antagligen ha den i stallet och hänga upp dom där för jag har inte så jätte stor användning av dom hemma... Sen for vi och handlade godis å chips sen så såg vi på the childs eye å det var en skräckfilm ni som undrar. Asså dom kinesiska skräckisarna är as mkt läskigare en tp från andra länder  ,, AAAAHAHAH:)
Och före de så tittade jag på bonde söker fru , asså den hära tanten med rött hår ser ju ganska rolig ut å dom satt typ på båten och titta ut . Ingen sa typ ngt annat en typ ja fin utsikt ... HEHEH . Men efter vi hade sätt filmen så var typ klockan 10 så då pratade vi i typ 2 timmar och hittade på lite andra saker medans<3;*
HAHA sen spela jag in jonna när hon sa ett as fult ord okej , ni fattar säkert inte men what ever :D
Men det var hur kul som helst , vi måste göra om det å jag kommer sova över hos henne fler dagar på lovet (ofc)
Men vi var as rädda för vi satt å pratade om den hära kniv huggda mannen på teg så vi var ganska rädda när vi skulle sova för det var skit mörkt i hallen och sen inbillda jag mig att det stog nån där å jag ba jonna tänd lampan täänndd lampan å hon gömde sig under täcket så jag typ drog av det men hon höll fasst det hehe . Sen fick jag typ nå tok ryck så jag stampade i golvet och väckte hans pappa :( Lite pinsamt men ...
MM men jag somnade iaf å vaknade 20 i 5 på natten och sen somna jag om IGEN och vaknade klockan 8 och sen somna jag om igen och då vaknade jag halv 10 ! Sen såg vi en till film som hette 7 ex , lika barn , leka bäst .
Den var as bra för det hadlande om typ ungdomar som ja gick i skola som vanligt och sen så mobba dom en kille å han hittade en pistol och ja ,, säger inte så mkt mer men se den för de är värkligen värt det!
Men klockan 11 så följde jag med mamma på stan för jag skulle visa vad jag önskade mig ennu en gång och då for vi på team sportia och intersport och jag är jätte nöjd med det jag fick..
Ikväll blire att ta det lungt ,, ska få öppna lite julklappar också ifrån min mammas kompis så herrå! ;D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0