ni måste bara läsa det här... ,, jag är jätte ledsen *host*

Har nyss kommit hem ifrån stallet ! Det var faktiskt ganska kuligt , min ponni kan galoppera jätte jätte fort å det e kuligt ! ;] Jag har inte ridit han på jätte länge så han var faktiskt pigg ;) Men idag så har jag varit på fotbollsträning elr vad man ska säga på nolia/ dragonen där inne fanns det en fotbollsplan med konstgräs ... Har faktiskt aldrig varit där annat en tennis hallen ! Vi var bara 8 st så vi spela 3 mot 3 plus en stod i mål :) Det var jätte kul å det blev lika också så det var ju trävligt ,,
eh , har inte så mycket att säga men .. jag är trött HIHIHIH ^^
Ni kanske skulle vilja ha ett video inlägg lite då och då elr? Jag sa ju det i förra inlägget kanske men va tkr ni? Asså jag ser ju att ni besökar så varför inte slänga in en komentar när ni ser att jag frågar någonting ? Annars kanske det är lika bra man tar bort bloggen för det är ju inte så värt att bara skriva å skriva....:/
Men så vare med den saken å imorrn så ska jag eee , vad ska jag göra ? hehe jag vet inte :p Jusste , ska kanske köpa en ny mobiltelefon fick ju 10.000 av min bäst morfar (L) <3 ♥ Eller 12 . 000 om man ska räkna ihop alla andra pengar jag fick! Och om ni inte visste vad jag ska köpa för mobil så blire vel en iphone :) Man kan ju ha msn där å massa kuliga spel å surfa så då vet ni det ni som inte visste ! Men det här inlägget kanske inte var så kuligt men nu tänkte jag gå här ifrån datorn å kanske stänga va den ? vem vet? hm? ......





.... och jag är inte ledsen .... :D.... !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0