trävligt trävligt jao

Hej , idag har jag typ gjort as mycket saker haha ne men 2 grejjer. Först på skolan vare rätt chill och sen vare ev och jag skulle inte vara med för jag var förkyld och då skulle jag ge lapp till dan och han bah eh.. jag tror dig inte ! det är inte din pappa som skrivit den här lappen... hm...jah jag får vel hoppas nu att du inte ljuger och jag bah :  öhh tack för att du säger att min pappa skriver som ett barn!? haha ne men jag vet ju själlv vad som är sant så jag gick en promenad och sen så kolla jag på fotbollen och då kom det 3 as skumma killar , asså 5:or elr 4:or elr nu vad det va och bah du är ett stuprör,du är en pirat, du är en tegelvägg och ja bah mhm...öh....äh..... fuck you ..... HAHA med dom var as dryga sen skulle ena killen som bodde på min gata förut ta min väska sen tog han min vante..och sen sa han elr hon haha elr nu vad det va ba vad står det på dina händer och jag hade typ skrivit något på lektionen och då sa jag bah det står jag älskar dig och nu kommer de säkert gå nått rykte om att jag älskar han..... men sen gick jag för jag skulle vara med izza och vi gjorde inte så mkt elr vi gick till frendo och köpte lite gött haha ne det där låtte fult men men . sen for hon hem och då for jag  till jonna och typ chillade och gjorde inte mkt men kul vare<3 ♥♥ imorgon ska jag till min kusse , taggar jevulllllll å då ska jag på hennes träning å allt PUSS HÄÄJJJ<3;*

 bra låt x100

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0