yäy

nu har jag nyss kommit hem ifrån morfar ! Mina kusiner var där + några andra :) Vi åt typ och sånt och morfar var ganska jobbig för han hedde på en julskiva med typ brinnande eld när jag eller alla satt och såg på tv och man ba ..... HAHA men han är ju som han är ! KOMISK...:)
Det var faktiskt trevligt där men sen så bajsa dino asså doms hund på mattan så jag fick lov att gå ut med honom och han hade dirarre också , inte nåt för amanda ... Sen så smsade jag å så ,, de lät vel som en trevligt kväll elr vad säger ni? Jaow , sen så satt jag vel mest vid datorn där med mobilen bredbid som vanligt .. det gillar jag !
Och om ni ville kunde jag lägga in lite bilder vad jag fick på julafton elr kanske ett video inlägg om ja inte pallar ta kort . Och igår städade jag garderoben ( blev tvungen) Det låg hur mycket kläder som hälst där så ni skulle nog inte vilja se hure såg ut !Men nu äre städat och fint och det luktar jätte gott där inne också. Mamma städade mitt rum för där vare också stökigt så nu är det fint där och i garderoben!
Imorgon äre tränings läger i fotboll på nolia , taggar as mycket  ! ja det var vel allt jag skulle säga så får vi vel höras imorrn puuseeen hej :) ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0