Ah tja det är gösta!

Igår så vare ju farsdag och på dagen for jag och mamma på strömpilen och köpte farsdags present ! Och före det så var jag på inne fotboll.Det var as kul.Sen for vi till farfar och typ åt och sånt.Min kusse var också där alltså tess.Hon är ju lika gammal som mig som typ alla veeeet ;) Sen kom jag på en as kul idee . Kanske lite för barnslig för oss som endå är 12 år men det var endå kul.Vi gick pengar elr bus runt doms kvarter och vi fick ju såklart inget. Och vår farfar kommer ifrån finland så då sa vi det på finska till alla som vi ringde på hos. Vi sa så här ; svenska: godkväll , pengar elr bus?
 finska : Hyvää iltaa , rahaa tai linja
Och sen som mask hade vi en tidningsframsida och på framsidor av alla tjej tidningar så är det ju alltid nån människa på så vi klottrade fula grejjer på den. Haha gu vad kul det var och varge människa som gick förbi så sa vi Hyvää iltaa alltså godkväll. Men vi fick ju inget för att dom fattade ju inte vad vi sa. Men istället så gick vi en as lång promenad och pratade , väldigt nice det.
Idag vare skola.Vilket inte var kul för vi har norden vecka.Och vi är i olika grupper och idag hade vi Norge . Vet inte vilket språk vi har imorgon:O jaja men efterskolan var jag med ella och vi var typ hos henne först och såg på tv å åt godis.Jag var inne på datan medans hon såg stallkompisar vilket hon tycker är viktigt att SE :) Sen for vi hem till mig och gjorde engelska läxan.Och min katt har skaffat sig en flickvän . Ni tror ju säkert att det är en katt men det är en damvippa. Det är ju lite avlång och liknar ju en katt så han håller på och ja ni vet ju vad han gör.Sen bär han den och han är så söööt så men lite snuskig:S Vi gick ut sen och typ passa och knacka på dörrar haha.Sen gick vi till grubbe skolan och p99orna hade träning nu igen asså vi kommer alltid dit när dom är där?:P Sen var vi inne på fotbollsplanen och skrek till dom och dom ba wtf? ahahhaha. Det var kul. Ella ringde en 99a sen och ba ja tja det är gösta. Hur mår du då? Kan vi inte prata lite grann och ha lite mysigt? m.m
Och han ba idiot jävel... haha , vi höll på skratta ihjäl oss;) Imorrn är det träning och emmy frågade om vi skulle vara med varandra före eftersom vi åker med varandra till träningen så ingen updatering före kl 17.00 ...!



Kommentarer
Postat av: L I N N E A

sv: Hehe okej, vilken färg har du? :)

2010-11-15 @ 22:38:30
URL: http://HTTP://LITTLEMSLINNEA.BLOGG.SE

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0