datorn / sönder

Våran dator har varit sönder så tyver så har jag inte bloggat. Kanske derför min statistik blivit lägre. Men nu vet ni ju att den fungerar så jag hoppas på fler läsare . Dom här dagarna som jag inte bloggat har jag hunnit mer massor med grejjer så alltså blir detta inlägg så intressant att läsa ELLER;p? På Torsdagen så blev jag tvungen att gå till tandläkaren och jag hade inga hål yeyy men deremot så måste jag lägga plast i mina tänder för dom är så gropiga eller vad man nu ska säga och sen så ska dom avgöra om jag behöver tandställning vilket kanske inte är så snyggt men för mig gör det inget haha.Jag ska till tanläkaren i december någon gång så det är ju ett litet tag kvar.Jag har också varit hos farfar. Min kusin ville gå bus elr godis men igentligen pallade jag int men jag gick endå. Det var ganska pinsamt näre typ var dom som var i sin egna ålder! Vissa ba , vi våga inte öppna. Så vi la papper i buskarna och brevlådan. Men man ska ju göra bus . Jag for också dit nästa dag och typ inte gjorde något. Och igår spelade jag match mot ibk dalen p98 / 97 . Vi förlorade med 9-2 men vi spela as bra.Inte för att jag tyckte att dom var bra . Det var bara lite för hårda skott typ så målisen kunde inte ta dom. Men det var vääldigt níce att spela. Nu ska jag dra ;P

Kommentarer
Postat av: Lina

Vad snyggt med bloggen så bred, jättefint.

Vad händer idag då?

2010-11-02 @ 12:45:38
URL: http://bratzparradi.blogg.se/
Postat av: neda

allt bra ? =)

2010-11-03 @ 13:01:45
URL: http://bluephotos.blogg.se/
Postat av: ellen

Vrf har du tagit bort din header ? ;( <3

2010-11-04 @ 10:08:30
URL: http://omgellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0