ebay , lover <3

Nu har jag nyss kommit hem från skolan . Det snöar as mkt och jag höll på falla med cykeln :] HEHE , men jusste ! jag har beställt en kofta ifrån colombia, Den kosta bara 300 med frakt och här i sverige kostar dom runt 6-800 krooonor. Mytche pengar .. Men men , bild kommer. Och rubriken , www.ebay.com där är den beställd. Sidan är från usa. Pappa beställer typ jämt där ifrån så han kunde det där så då får man vel passa på . Hoppas nu att storleken blir rätt för man får inte tbx pengarna om man beställt. Ikväll är det träning och jag vill ha min ibk dalen jacka nu. Jag håller ju på frysa ihjäl. Om man bläddrar längst ner så äre en typ knall blå kofta sen står det wesc på den :]


                               


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0