helluu

Hej , har nyss varit på ibk dalen match och dom vann faktiskt med 8-2 yey. Vi hade typ problem när vi skulle sätta oss på våra platser , vi hittade inte våran plats 1033 . Stolt , kom ihåg vilken plats jag skulle sitta på haha!:)Så vi satte oss på nån plats hehe. Men vi bytte sen när det var paus elr halvlek. Jag och olli typ kollade efter snygga boys hela tiden och vi typ tittade på samma hela tiden men en kille som olli tyckte var snygg var typ ett värsta äckel hahaha ;)Men vi var typ as taskiga,  Alla tittade på oss :S Omg , han med rosa mössan olli hah<3 Det var as kul , vi måste göra om det! Men sen så ska ni få se på min kille som jag bestämde till olli och olli bästämde till mig .. Lite tönt menmen.

       OLLIS                                                                             Typ min?
     


Ja , vad tycker ni om dessa fina gubbar?

O.b.s , bara på skämt , vi menar det inte ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0