HEY

Genast mer besökare nu när jag har börgat blogga lite mer! Kul :D Eller 2 besökare mer men what ever ! ;P
Idag har jag inte gjort mycket.Jag har ja som ni vet hittat min kamera sladd så jag har fört in bilder som jag tagit och tagit lite foton också.Jag har typ bara nördat datan men mamma tvingade mig att städa haha ne men jag ville vara snäll för jag städar nästan aldrig;O... Så jag städa hela köket och det blev fint fint tycker jag.Sen så fick jag 100 kr. Hon är snäll men jag var ju snäll att städa . Nu har jag nyss duschat och såg att jag har as mycket läxor att göra.Imorrn äre språkval och då ska jag kunna spanska siffrorna till 10 och jag har inte tränat mycket eller jag kan till 5 och det är ju inte spec svårt heller men det blir att träna ikväll iaf.Sen så ska våran klass läsa en as dålig bok som heter häxans son ba ja nu ska häxorna fara till blåkulla och där är jävulen.Satan har ormar runt halsen som halsband man ba ZzZz.......
Sen ska jag också göra nån läxa med julen så då ska jag intervjua min farfar och ja.Tråk...Mycket läxa och jag har inte gjort nån läxa förutom att jag börgat läsa häxanson (2 sidor) hehe:) aa , ikväll så ska jag chilladilla.Och imorrn ska jag till skolan .. taggar lite men inte mycket.Fasst jag är ju typ frisk nu eller jag är as förkyld ;( Det suger.. Men på torsdag ska jag vara med izza.Men nu ska jag sluta prata herrå!!:P






 

Ganska fint blev det vel?:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0