leskigt ://

Igår var jag med ellen och corre.Vi var på EM och jag drack 3 hela glas med choklad , yummy :3 . Men dom drack typ 2. Sen gick vi hem och såg film. Emilia och carro kom och filmen handlade typ om nå vampyrer och jag blev rastlös , dom ville se haha. Sen cyklade jag hem och sen vare nån äckel bil som följde efter mig . Asså känslan när han kom och körde precis bakom nästan bredvid mig.En röd volvo. Jag tänkte eftersom han körde bredvid mig han ska ju säkert svänga in till sin tomt men ikke. Usch jag cyklade in på frendo och då typ stanna han lite sen körde han vidare... Det var vi nicklas i b bor , den vägen .  Ni som nu vet var han bor . Jag blev endå lite skrajj.Jaja , idag ska jag ha match imot guif och nu får vi tamme fan vinna mot dom!! herrå

Kommentarer
Postat av: L I N N E A

sv: Det är så olika men jag brukar ungefär ha 80-200 per dag, det varierar väldigt mycket men ungefär! :)

2010-11-07 @ 23:02:22
URL: http://HTTP://LITTLEMSLINNEA.BLOGG.SE
Postat av: L I N N E A

sv: jepp det är najs! aha okej men det är ju också bra :)

2010-11-08 @ 20:02:56
URL: http://HTTP://LITTLEMSLINNEA.BLOGG.SE

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0