SÄMST UPDATE , HISS & DISS

Tjena , Igår spelade vi match mot guif och vi vann med 4-2 . Första gången ( guif f98) men vi spelar ju i 97 serie :) Jag var nära på att göra 3 mål , sköt först i hjälmen , sen stolpen och skruv på returen.Men domaren var ju helt vrickad , gått utbildning? Men dom slog ju på klubban som fan men Bahdra ( en i mitt lag) sköt på ribban och domarn sa att det var mål , asså yeah. Sen fick doms tränare rött kort för han skrek för mycket på plan så han fick gå ut :P Ella fick typ en armbåge i munnen också , aj .. Sen la elin en skraff och mål. Så vi vann med 4 -2 , riktig bra match tycker jag. Ska beställa kläder också. Någon som håller med att på stan finns det inge snygga kläder.Bara typ t-skirtar med muffins,bananer och sånt där gulligull. Kan ge några fler t.ex på kläder som finns hä i umeå på stan . Svarta livlösa koftor vilket kan vara as snyggt men asså det finns typ bara sånt!! LEEESSS!! Jag har säkert varit på stan 10 ggr men inte hittat något.Ja vars var vi nu... jusste , och sen typ tröjjor med puffärmar. Jamena vi föddes vel inte då det var inne. Eller det verkar ju vara inne nu men snyggt är det vel int.Men alla har ju olika smaker absolut . Men nu ska jag snacka om MÅNDAG , första dagen efter lovet :( Jag har inte fått min ibk dalen vinter jacka än . Jag fryser as mkt.Men men sånt ä livet vettni.Idag har jag iaf varit med ella. Vi satt vid datan. Sen for hon hem och då for jag till stugan och tände ljus på min kanins och mitt marsvins grav <3 Saknar dom sjukt mkt (L)


                                                                HISS


                        




                      

  

                                                                        DISS
( obs , mini bilder)


                       



  

Kommentarer
Postat av: E M M A

Hej!Har frågestund på bloggen, ställ gärna en fråga eller två.

Om du inte vill ha sånna här kommentarer så är det bara att skita i den :P

Ha en bra dag!



länk - http://allbyemma.blogg.se/2010/november/fraga-fraga.html#comment

2010-11-09 @ 15:20:05
URL: http://allbyemma.blogg.se/
Postat av: Izza:D

Fin blogg:D Visste inte att du hade en XD



// Izza:)

2010-11-09 @ 21:45:23
URL: http://yosoy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0