segertåget

Hade ingen bättre rubrik bara för att jag lyssnar på den och för att det inte fanns nån annan att lyssna på haha. Idag så hade vi danska med annette. Det var inge kul men endå rätt så chill.Vi skulle typ bara skriva av och det var as lätt så man taggar ju skol dagen imorrn. Eller inte så men man slipper ju matte , engelska o.s.v. På rasten gjorde vi typ inget för att jag var typ sjuk elr jag börgar typ bli för att igår när jag var med ella så tog jag av mig skorna när vi var på grubbeskolan så jag sprang utan skor , hon me .. :D Sen på en typ 20 min rast så typ dampa vi med karin , ja , filip och carl. Vi typ öppna dörren o typ öppna stänga hela tin . Sen sprang vi å sen kom karin och hon ba ja amanda nu kan du komma in men det var för att hon trodde att jag var i hennes grupp , island. Och ja ba yes , inge skäll.Efter skolan var jag med emmy å annie för att jag skulle endå åka med emmy till träningen så jao. Sen ikväll har jag varit i stallet nice nice .... :)

bilder på mina gamla fiskar haha.


 Hittar inte min kamera sladddd :(

Kommentarer
Postat av: L I N N E A

sv: aha okejokej, jag har två - en blå & vit och en grå & rosa ;)

2010-11-16 @ 23:07:36
URL: http://HTTP://LITTLEMSLINNEA.BLOGG.SE

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0