tjobre

Idag på skolan var sista dagen på nordenveckan och då hade jag finland.Det tråkigaste av alla fasst finland är ju nice nice.Hela min pappas släkt kan finska å är där ifrån. Hm ringde nyss pappa och han ska hämta min mobil sladd så jag kan föra in bilder ifrån mobirn för jag har fullt minne ;/ så då kan ni få lite bilder jaojao.Ah sen hade vi ev och jag hade glömt skor å skjorts *stavning?*Carro med så sangjaj sa att vi skulle gå till kvantum och hämta kvitto , vi får göra det så att vi gör något och så att han vet att vi varit där . Haha men jag sa till carro att vi går in på blomsterlandet så vi hämtade kvitto där ifrån och rev bort där det var blomsterlandet länk elr nu vad man ska säga ;] Sen så rösta vi på några julgranar som stog där inne och man kunde vinna 500 kr KLÅ DEEEN!! Så vi skrev massa lappar så vi hade STOR chans att vinna!!:D Det var nääjsss. Sen så stanna jag och linnea.b kvar på grubbe hallen och vänta på ellen och då så var några 99or kvar . Så det var nice för då kastade robin elr nu vad han hette upp klubban till mig utan anledning och då tog ja den och hedde den i basket korgen och han var typ för liten för att ta den:] Olle sköt en boll på mig på ansiktet så jag tog bollen och skulle kasta upp den på taket men då kom den nån willy och han var skum så vi sprang in på biblioteket.Sen så kom ellen och linnea skulle typ hem så då gick vi hem till mig och fikade och satt vid datan.Sen följde jag med ellen hem flr hon skulle på pingis träning. Det var min dag så hejdå

Headern kommer typ snart när jag hittar min kamera sladd :/


Kommentarer
Postat av: E M M A

Sv:Tävlingen är avslutad, men det kommer att komma en likadan tävling:]

2010-11-18 @ 20:51:06
URL: http://allbyemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0