Skit , inget för mig

Ah , idag har jag spenderat nästan hela dagen i vinter stallet för att städa i hagen.For dit vid 10.30, kom hem 14.00 , var inte färdig då , hade hunnit halvvägs.Sov en stund höhö . For dit igen vid 15.30 och kämpade som i helvetets namn ! Men är fortfarande inte färdig . Asså denna häst som heter Gneisti har nämligen varit i våran hage medans jag är på bete med Fakur så dom har vel inte "hunnit" städa i hagen en så jag fick göra det .. Hade dessutom städat den i augusti men då nästa gång jag var där hade dom kommit hem med hästarna och dåvar dom i min hage . Typiskt , har otur med allt :/ Jaja , så jag har iallfall städat hagen 2ggr i år . Eller i höst/somras.Efter det for jag och pappa och åt på stan . Sen sitter jag här och ser på tv . Finns ju inget att se på!? haha , hejdå :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0