tjatja bloggn, fredag å lördag

Norrlänska är näse! Igår tog jag det mest lungt. Sov en timme och jag var väldigt trött men det är man ju såklart när man vill sova. Jag har varit med kompis nästan varge dag sen träning och hästen och allt möjligt.Så trött förstår ni vel att jag är.Men iallfall så före jag 'sov' så var jag på stan för jag skulle byta en mössa och kolla på en vinterjacka.Men jag var mest sur och tråkig så jag köpte ingen jacka annat en 2 finfina tröjor.Somsagt efteråt så sov jag ju och när jag vaknade sa pappa att klockan var 12 och jag tänkte den att jaha nu var den här kvällen lite förstörd.. Fasst han skämtade ju . Jag och pappa åkte till hemmakväll och hyrde film "vi hade iallfall tur med vädret" Den var ganska bra.Och nu ska jag börga snacka om lördagen då . Så här blire när man inte är så blogg sugen. Men idag har jag varit i stallet och min skötare hjälpte mig lite med longeringen och sen tränade jag ballans m.m . Min häst är nämligen ganska svår att rida. Man får jobba mycket med honom. Han är en väldigt duktig häst men det enda är att det är så svårt att få honom som man vill. Snart ska jag till jonna. Se film tror jag det blir. puss hej


Kommentarer
Postat av: L i T T L E M S L i N N E A

sv: nää dom flesta gillar inte alls fotboll, det finns jättemånga som inte gillar det :D

2010-10-16 @ 16:52:10
URL: http://HTTP://LITTLEMSLINNEA.BLOGG.SE

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0