tjenere

Har nyss kommit hem ifrån ella.Efter skolan fick ella rida på min häst sen for vi hem och typ fikade.Vi gick sen på grubbe skolan och kollade på 99:ornas träning. Men den hade typ inte börgat när vi kom så hela i doms lag låste ut oss mén vi kom oss typ in sen ahah , det var kul. Sen tog victor mina vantar och gömde dom , hittade dom inte tills som gav dom till mig:( Innan dom börgade träningen tog hugo min boll och kastade ner den till dom andra. Moget om jag säger så jao.Fick ju inte tillbaks den om ni trodde det . Dom ba , NU KÖR VI KVINNAN I MITTEN :D . . Men det var ju as kul :D Men  tränarna sa ingenting .  Jag låste ut olle men golfklubban , vet du hur kul det va :] vi gick hem o åt sen for vi till skolan och gungade på den här gungan . sen for vi till ella och så sjukt kul det var asså. ah men jag for hem vid halv 9 . Ska sova nu , ne inte riktigt en . Imorgon blir det spruta sen julia ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0