Grubbekonstgräs

Ikväll har jag spelat fotboll med nåra trevliga personer!Jag tänkte först bara bolla lite på fotbollsplan.Vi spela typ fotboll och sådär.Halv 9 skulle typ alla hem förutom ja,axel och victor så vi var kvar.Vi gjorde inte så mkt elr vi försökte skuta upp bollen till lampan vilket inte gick så bra.Sen gjorde vi lite andra grejjor så det var ju nice.Vi var kvar en halv timme ungefär! Jag har blivit mycket sämre efter ja spelade fotboll!!Så himla tråkigt... Känner mig as sjuk.tror ja går o dör hejdå

Kommentarer
Postat av: Melicia

sv; oftast använder jag Converse, men det kan ju vara kul att variera sig lite så jag köpte ett par klackskor också, hoppas du fick svar på din fråga. KRAM!

2010-09-06 @ 07:29:05
URL: http://www.melicias.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0