ja är less!

Asså nånting som jag måste klaga på är att jag har blivit sämre!Jag har as ont i halsen och typ snorig o allt.Missar matchen.Nånting som jag har börgat fundera på är att jag ska göra en ny header fasst bakgrunden får vara kvar!Lite mer mot höst.Igår for jag ut och red vilket kanske inte var så bra.Blev nog sämre p.g.a det!Jag skrittade bara vilket var ganska bra annars kanske jag skulle bli sämre om jag ansträngde mig?vad vet jag.Red iallafall upp till en fotbollsplan bredvid mig.Det kom typ nåra gangsters som typ drack öl och rökte.Jag tänkte det att nu kommer dom göra nått.Dessutom gick dom till grubbeskolan och typ skrek och typ kastade sönder glasflaskor m.m?Det blev lite länge.Red till 9 så det var ju mörkt...

 

Kommentarer
Postat av: L I N N E A

sv: tackar! jo javisst kan jag det, säg bara till när du ska lägga in den så kan jag hjälpa dig :)

2010-09-05 @ 12:13:51
URL: http://HTTP://LITTLEMSLINNEA.BLOGG.SE
Postat av: emilia

haha dom där gangstersarna kom till grubbe konstgräs när jag och några till va där,haha dom var asroliga ju!!!!:)

2010-09-05 @ 13:10:31
URL: http://myliifeeee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0