tisdag

Idag hade vi friidrottsdag . Man fick välja 3 grenar som man ville tävla i så jag valde kula,60m & länghopp . Det gick faktiskt bra för mig i 60 m , vann mot både Elias och joakim . Längd gick vel sådär 2.90 som högst men har klarat 3.50 på idrotten . Lite otur kanske men inte för att jag bryr mig men :O . Kula gick sämst . Klarade 5.50 . Men men sånt är livet liksom :) Efter skolan frågade Ella om vi skulle vara med varandra.Vi var hos henne och gjorde lite gräyys . När jag for hem kände jag mig lite groggy för jag var på nån himla snurr grej . Hon bor typ vid mig när jag är hos pappa :D Ska vara med henne på fredag . Hon ska få rida min polle . Men iallfall så for jag hem ifrån henne och cyklade till innebandyträningen på musköten.Emmy mötte upp mig vid kungsgården . Vu for 15.15 och vi var där 15.25 så vi fick vänta till klockan 4 . Så nästa träning far vi då inte kvart över 3 :O . Ikväll ska jag antingen träffa några i hedlundaparken eller så drar jag ner till stallet en stund . Får se hur det blir . Men nu babblar jag alldelles för mycket . Kysshej

 Bild från i sommras :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0