tjatja

Heyy , idag har jag vari med tess . vi har vari på grubbe typ :) Fasst det regnade då så det var helt dött där , inge folk alls! Så vi typ gick hem sen ;P Sen drog vi till konsumkonsum och köpte dricka och hon kexchoklad höhö ;P Jag använde min nya cykel som har en växel så den var rätt så trög , det gick sakta ! på kvällen var vi på grubbe och spela fotboll , kolla på p98as match . var bollkalle till dom . Sen satt vi typ på målen och titta . Klämde mig rejält på målet , aj som hm f*n . Sen när hon for hem satt jag typ där o titta på matchen , Najsigt värre ! Imorrn är det skola jao . Ska börga i ibk dalens innebandylag , f98 o f97 ;P ssk f97orna tränade 3ggr i veckan + match.Lite mycket så jag börgar i dalen ist.Nån som också ska fortsätta med innebandyn ? Börga där med mig!


Kommentarer
Postat av: E L L E N

Tack,din är fin den med:D

2010-09-12 @ 20:47:17
URL: http://ellenforsbergs.blogg.se/
Postat av: filippa

jag ska börja innebandyyy;d..

2010-09-13 @ 18:09:57
URL: http://oliviaklara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0