typiskt söndagar...

Söndagar suger?Finns inget att göra , allt är stängt , man sitter typ och halvsover hela dagen..Det värsta är ju att skolan börgar nästa dag?Jaja nog prat om det.Nu sitter jag här och typ hostar ihjäl mig.Får host attacker hela tiden..Dessutom är jag lite allergiskt mot stiwen så det gör ju saken ennu värre.Blir nog att jag är hemma från skolan eller om jag blir en aning bättre att jag kan gå men jag vill ju inte smitta ner alla:(Jag vill ju bli frisk!Inte så intressant att läsa , jag vet , men nu ska jag nog ta lite luft och dra ner en liten pytte stund till stallet.Hoppas inte att jag blir mer sjuk .. aja host hej :D

precis så här känner jag mig jusst nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0